What's new

Profitable EA Dragon Expert FX 70% Monthly

2.90 star(s) 24 Votes
[QUOTE = "buffalo, post: 7483, miembro: 63012"] Forex EA que puede duplicar la cuenta por mes ...

Lo uso en 2 cuentas. una cuenta con gbpjpy gbpusd usdjpy y otra cuenta con eu uj ej
Muy rentable, actualmente 85% el mes pasado y 23% esta semana. Conjunto por defecto
Estoy muy contento con el resultado y quiero compartir con todos ustedes.

Descarga la última versión en su sitio oficial.
https://www.dragonexpertfx.com/download-dragon-expert

Puede dejar un comentario en este hilo con su número de cuenta real, he comprado una licencia ilimitada a través del sitio del desarrollador en dragonexpertfx. Ya se hizo ROI y + 130% por ahora. Daré licencia de cuenta real para ti GRATIS. Sólo necesita su número de cuenta. Limitaré 1 cuenta real para 1 nombre de usuario aquí, por lo que solicito la licencia al correo electrónico del desarrollador para que no parezca spam y el desarrollador no bloquea mi solicitud de licencia. Simplemente estoy feliz con el resultado y quería compartir con todos ustedes. [/ QUOTE]


Por favor podrias ayudarme con una licencia, me parece muy bueno el ea para probarlo, a la cuenta 260086420 fbs, gracias por compartirlo
 
[QUOTE = "buffalo, post: 7483, miembro: 63012"] Forex EA que puede duplicar la cuenta por mes ...

Lo uso en 2 cuentas. una cuenta con gbpjpy gbpusd usdjpy y otra cuenta con eu uj ej
Muy rentable, actualmente 85% el mes pasado y 23% esta semana. Conjunto por defecto
Estoy muy contento con el resultado y quiero compartir con todos ustedes.

Descarga la última versión en su sitio oficial.
https://www.dragonexpertfx.com/download-dragon-expert

Puede dejar un comentario en este hilo con su número de cuenta real, he comprado una licencia ilimitada a través del sitio del desarrollador en dragonexpertfx. Ya se hizo ROI y + 130% por ahora. Daré licencia de cuenta real para ti GRATIS. Sólo necesita su número de cuenta. Limitaré 1 cuenta real para 1 nombre de usuario aquí, por lo que solicito la licencia al correo electrónico del desarrollador para que no parezca spam y el desarrollador no bloquea mi solicitud de licencia. Simplemente estoy feliz con el resultado y quería compartir con todos ustedes. [/ QUOTE]

Porfavor ayudame ami t estaria muy agradecida 260086420 fbs gracias
 
It does sound good but it looks like one has to pay huge amount to get unlimited licence.
 
Guys for those interested, I checked and teh unlimited licence is only $297.00. Limited time only
 
Forex EA that can double the account by month...

I use it on 2 account. one account with gbpjpy gbpusd usdjpy and another account with eu uj ej
Very profitable, currently 85% last month and 23% this week. Default set.
I'm very happy with the result and want to share to you all.

Download latest version on it's official site.
https://www.dragonexpertfx.com/download-dragon-expert

You can leave comment on this thread with your real account number, I have bought unlimited license via developer site at dragonexpertfx. Already made ROI and +130% by now. I'll give real account license for you for FREE. Just need your account number. I'll limit 1 real account for 1 username here, so I request license to developer email not to look spammy and developer not block my license request. I just happy with the result and wanted to share with you all.
which brokers and accounts work good? minimum capital?
 
Guys for those interested, I checked and teh unlimited licence is only $297.00. Limited time only
Wow. the price already lowered to $97 cause chinese new year. Gonna grab it. The developer support is good too.
 
Hi guys....

On which time frame do you run this EA? Since min deposit is 5000$... Is it wise to trade it on micro account with smaller deposit? Do you guys have any real account results?
 
On one year backtest 99,9% single pair EURUSD with default setting has DD 30% from 5000$ balance. Three or more currency pairs can burn out your deposit.
 
  • Like
Reactions: Tim
On one year backtest 99,9% single pair EURUSD with default setting has DD 30% from 5000$ balance. Three or more currency pairs can burn out your deposit.
Thank you for making a 99.9% backtest! Very useful information.. I think there are much better EAs to trade with.

Would you mind posting the backtest report? Thanks

PS. I would be more than thankful if you could conteact me on alfakan66@gmail.com, so we run some more tests. I have a collection of some interesting EAs
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Similar threads

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 1, Members: 0, Guests: 1)

Top
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock    No Thanks